$39.57 €42.16
menu closed
menu open
weather +15 Київ

Росіяни зламали українські телеканали і транслювали підозрювану в держзраді пропагандистку

Росіяни зламали українські телеканали і транслювали підозрювану в держзраді пропагандистку Замість телемарафону українські глядачі деякий час бачили пропагандистський контент РФ
Фото: depositphotos.com (ілюстративне)

Росіяни зранку 28 березня вчинили масштабну атаку на українські телеканали холдингу "1+1 media". Про це повідомила пресслужба холдингу.

У пресслужбі зазначили, що країна-агресор Росія не припиняє інформаційних диверсій і втручання в інформаційне мовлення українських телеканалів. Від початку березня РФ розпочала активне глушіння супутникового сигналу українських телеканалів на супутниках Astra4A і Hotbird13E, які належать європейським телекомунікаційним компаніям SES та Eutelsat.

"28 березня 2024 року відбулося масштабне зовнішнє втручання в мовлення українського ТБ на супутнику Astra4A. Зокрема, приблизно о 9.30 ворог намагався заглушити ефіри власних і партнерських телеканалів "1+1 media" на частоті прийому 11766H, де, зокрема, транслюються канали "1+1 Україна", "1+1 Марафон", ТЕТ, ПлюсПлюс, "Бігуді", "2+2", УНІАН та інші. Так, замість телемарафону "Єдині новини" й контенту інших мовників українські глядачі деякий час бачили пропагандистський контент РФ", – ідеться в повідомленні.

Приблизно об 11.00 проблему усунули, супутникове мовлення відновили.

"Проте це не остання спроба РФ заглушити контент українських телеканалів, щоб дезорієнтувати суспільство й поширити ворожі наративи, особливо на територіях, прикордонних тимчасово окупованим містам і селам... Рекомендуємо за можливості забезпечити прийом телевізійних сигналів телеканалів із різних альтернативних джерел – Т2, кабель, ОТТ, інтернет (сайти телеканалів, YouTube)", – додали в холдингу.

Фото російської трансляції опублікував Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформаційної політики України. З огляду на фото, зокрема, окупанти транслювали підозрювану в державній зраді проросійську пропагандистку Діану Панченко. 

Панченко раніше працювала в Україні на телеканалах холдингу, який пов'язували з проросійським політиком, кумом президента Росії Володимира Путіна Віктором Медведчуком, зокрема на NewsOne і "Першому незалежному". Зараз вона веде Telegram-канал і публікує пропагандистські матеріали в інших соціальних мережах.

Матеріали за темою